Menerko - Optimális energiamenedzsment

Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image Slideshow Image
2

Adminisztratív asszisztens

Cégünk adminisztratív asszisztens pozícióba új kollégát keres, kezdetben napi 4 órás munkavégzésre.
A munka sok esetben otthonról is végezhető, de a betanulás időszakára, illetve heti egyeztetésekre be kell menni a cég irodájába.

 

Feladatok:

- Energia számlák iktatása, nyilvántartás vezetése;
- Energia számlák ellenőrzése, azok törvényi előírásnak megfelelő tartalmi és formai követelményeinek ellenőrzése, hibák kiszűrése;
- Energiafogyasztások rögzítése, egyszerűsített kimutatások/riportok készítése;
- Dokumentációk kezelése, archiválása;
- Adminisztrációs napi feladatok ellátása.

 

Elvárások:

- Legalább középfokú gazdasági / közgazdasági végzettség;
- Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Ms Office- különös tekintettel az Excel-re és a Word-re);
- Önálló, precíz munkavégzés;
- Felelősségteljes gondolkodás és megbízhatóság;
- B kategóriás jogosítvány.

 

Amit ajánlunk:


- Stabil munkalehetőség
- Későbbi fejlődési, előrelépési lehetőség
- 4 órás, sokszor otthonról is végezhető munka
- Támogató csapat, befogadó és összetartó kollégák

Jelentkezés: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre megküldött fényképes önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével.

Tervezett kezdés: 2019. május 2.